Skip to main content

Cât de des este indicat să folosești programele automate?

Care sunt beneficiile masajului? Cât de des trebuie să folosești fotoliile de făcut masaj? Moderația este regula de aur. Sesiunile de masaj prea rare vor face ca rezultatele să apară cu întârziere. Pe de altă parte, utilizarea excesivă fără o pregătire prealabilă ar putea provoca disconfort, anulând astfel efectele terapeutice. Așadar, la ce trebuie să fii atent atunci când ,,faci cunoștință’’ cu programele fotoliilor de masaj?

Cuprins:

  1. Beneficiile masajului  – Reguli de utilizare a fotoliilor pentru a obține randamentul maxim
  2. Ce fotoliu de masaj să cumperi?

1. Beneficiile masajului  – Reguli de utilizare a fotoliilor pentru a obține randamentul maxim

Fotoliile de masaj japoneze trebuie incluse într-o rutină clară. Corpul răspunde favorabil la efort dacă stabilești un program de activitate pe care să-l și urmezi.

Sunt suficiente 15 minute de masaj pe zi?

Dacă ai achiziționat recent un fotoliu pentru masaj japonez sau dacă acum te familiarizezi cu masajul electric, atunci rezumă-te la sesiuni de 15 minute pe zi. Pentru a te bucura de beneficiile masajului optează pentru masaje ușoare, de relaxare cu role care lucrează la intensitate minimă. Pe măsură ce îți obișnuiești corpul cu masajul, poți extinde durata programului de relaxare.

Pentru ca beneficiile masajului să fie complete, specialiștii sunt de părere că durata generală trebuie cuprinsă între 1-2 ore de masaj pe săptămână. Acesta este un reper pe care fiecare utilizator îl modifică prin raportare la factori subiectivi precum vârsta, rezistența la efort, sănătatea articulațiilor, stilul de viață activ sau sedentar. Scopul fotoliilor de masaj japoneze Fujiiryoki este acela de a relaxa musculatura, articulațiile și de a calma mintea. Prin urmare, pentru a profita de beneficiile masajului oferite de scaunele de masaj, durata și programul de masaj trebuie adaptate la condiția fizică și la capacitatea de rezistență a corpului. 

2. Ce fotoliu de masaj să cumperi?

Cum alegi corect fotoliul de masaj? Sănătatea trebuie să fie criteriul de referință care influențează tipul fotoliului de masaj ales. Ești sportiv de performanță sau ai o muncă ce te solicită mult din punct de vedere fizic? Ești genul de persoană care petrece minim 8 ore în scaunul de birou? Fiecare stil de viață, activ sau sedentar, presează anumite grupe de mușchi sau zone. Nu este exclus ca acesta să fie motivul pentru care simți un disconfort mai ridicat în anumite părți, comparativ cu restul corpului.

Poți avea nevoie de un fotoliu de masaj cu încălzire pentru îmbunătățirea circulației periferice. Ori, de un fotoliu cu role pentru masaj cervical sau perne de aer pentru picioare. Ideal este să consulți în prealabil medicul specialist pentru a face alegerea corespunzătoare profilului tău fizic.

Când este folosit cu moderație, fotoliul de masaj japonez devine propriul tău terapeut

Programele de masaj cu stretching, deep tissue pentru masaj în profunzime, masajul cu pentru zona gat umeri, pernele de aer pentru umeri și gambe sunt câteva programe care contribuie la îmbunătățirea posturii corporale.

Folosirea dispozitivelor, postura la volanul mașinii, perna inadecvată poziției tale de dormit afectează coloana vertebrală și cresc riscul afecțiunilor severe. Corijează postura spatelui prin sesiuni de masaj pentru 15 minute, în fiecare zi. Durata maximă de 15 minute de masaj este indicată atât pentru prevenirea anumitor afecțiuni, cât și pentru accelerarea procesului de vindecare în cazul unora.

7 minute de masaj pentru revigorarea de dimineață

Dacă dorești să te bucuri constant de beneficiile masajului, atunci este suficient să activezi programul rapid cu durată de 7 minute. Dacă nu te numeri printre firile matinale, te trezești greu și ai nevoie de stimulente pentru a începe ziua în forță, atunci pornește programul rapid de masaj pentru 7 minute. Îți activezi sângele, pui în mișcare musculatura, te revitalizezi mental și reglezi ritmul cardiac. Acesta este util și pentru calmarea zonelor dureroase ori pentru relaxarea mușchilor încordați după o zi intensă, de exemplu.  

Și nu în ultimul rând: hidratează-te înainte de masaj pentru accelerarea procesului de detoxifiere. În timpul sesiunii de masaj, presiunea rolelor și a pernelor de aer asupra mușchilor stimulează circulația sângelui. Acest lucru favorizează absorbția nutrienților din alimente, oxigenarea organismului și eliminarea reziduurilor metabolice.

Lasa un raspuns