Skip to main content

Politica de retur

Politica de returnare și rambursare

Vă mulțumim pentru ca ati ales fotoliile de masaj Fujiiryoki.
Echipa noastră încearcă întotdeauna să vă ajute să alegeți produsul corect pentru relaxarea dumneavoastra, prin asistență la un nivel profesionist.
Fotoliile de masaj Fujiiryoki sunt fabricate in Japonia.
Este posibil sa existe diferente de culoare, intre pozele de pe site-ul https://www.fujiiryoki.ro/ si nuanta naturala de culoare a fotoliului de masaj.
Pentru a evita acest lucru, va rugam sa cereti poze reale de la echipa noastra.
Produsele cu o culoare putin difererita ca si nunata, nu sunt considerate defecte.
Clientii nostri sunt multumitii in proportie de 99.9%, dar in situatia in care considerati ca nu vi se potriveste unul din modelele noastre, va putem ajuta.

Retur

Conform legislatiei comerciale, in vigoare, exista dreptul legal de retur in 14 zile, de la data primirii acestuia. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Conditii pentru acceptarea unui retur:
Produsul trebuie să fie in conditie ca nou / neutilizat și în aceeași condiție în care l-ați primit, pentru a constata acest lucru o prima inspectie se va face de echipa care va ridica produsul.
Produsul trebuie să fie în ambalajul original, ambalaj complet, si nedeteriorat, sigiliu pe telecomanda de utilizare, cutia originala.
Clientul trebuie să aibă chitanța / factura și dovada efectuarii platii.
Imediat ce produsul este returnat companiei noastre, acesta va fi inspectat, urmand a primi o confirmare, din partea Fujiiryoki Romania.
O inspecție mai atentă va fi executată de tehnicianul nostru in baza unei programarii aferente care poate dura intre 10- 20 de zile.
Dacă verificarea este aprobată si nu exista defecte provocate in mod intentionat asupra produsului, vom iniția o rambursare în contul dvs. bancar în maximum 14 zile. Se ramburseaza doar valoare produsului fara taxa de transport. ( In cazul inc are exista defecte se va face o analiza cu privire la gravitatea lor si se va transmite costul aferent reparatiei. Acest cost se va acoperii de catre clientul care l-a provocat).
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare. Costul/ Comisionul de tranzactionare la plata cu cardul nu se poate returna fiind un cost al companiei terte care gestioneaza platile online.
In cazul in care in urma verificarii produsul se observa defectiuni tehnice cauzate de client, sau deteriorari estetice, se va comunica costul repararii defectiunii aduse produsului.
1. Aceste costuri vor fi suportate de client. Fotoliile de masaj utilizate la care a fost scos sigiliul nu se pot returna. Fotoliile de masaj care nu ambalajiul/ sigiliul sau cutia este deterioarata nu se mai pot returna.  In cazul in care un produs este deteriorat/folosit abuziv/ zgariat/  intentionat nu se poate face returul acestuia.
Dacă returnarea produsului este in stare ca nou fără ca sigiliul sa fi fost scos/ acestea trebuie însoțit de factura fiscala si daca este posibil de ambalajul original ( bine ambalate si protejate  la transport aceasta revine in sarcina clientului).
Transportul este in responsabilitatea clientului iar produsele care se deteriorează pe timpul transportului datorită lipsei de ambalaj este responsabilitate clientului, iar costurile de reparatie se vor calcula conform.
Costul de retur este in totalitate acoperit de cate client si se calculează in conformitate cu kilogramele produsului.  Pentru un produs cu greutate cuprinsa intre: 70 kg si 160 kg costul de retur este de 720 Ron, daca se necesita demontarea acestuia si asistență a 2 operatori logistici atunci costul de  ambalare a produsului este separat si poate varia între 390 Ron si 490 Ron (depinde de complexitatea situației de exemplu daca fotoliul trebuie coborat de la etaj sau necesita dispozitive speciale de ridicat sau coborat).
Produsele destinate folosirii personale care au fost scoase din ambalajul lor original la care a fost scos sigiliul ( aparate de masaj la tălpi/ pistol de masaj, accesorii, fotolii de masaj cu suport la tălpi nu pot fi returnate.
Daca produsul returnat este deteriorat/ pete/ prezinta urme de deterioarare/ uzura / folosire excesiva/ zgarieturi / ciobituri / socuri mecanice / lovituri / este murdar sau are feroneria lipsa si nu poate fi revandut ca nou așa cum s-a livrat se percepe o taxa de 30% din valoare produsului pentru trimiterea produsului in fabrica si reparare.
În cazul aparatelor de masaj la talpa sau scaune de masaj cu suport la tălpi care au fost folosite fără protectie in perioada de proba a celor 14 zile se percepe o taxa de 30% din valoare pentru tapitarea huselor.

Costuri de livrare

Costul de retur este suportat in totalitate de catre client.
Costurile de transport sunt nerecuperabile.

Articole neeligibile

Produsele achizitionate ca si produse de showroom, NU se pot returna. Produsele care se afla la promotii speciale si au fost testate, de asemenea nu sunt eligibile pentru retur. Costurile de livrare si costurile de montaj nu se returneaza si variaza in functie de complexitate (daca livrare este la etaj sau necesita echipamente speciale). Costurile de livrare se calculeaza conform distantei de la depozit la adresa clientului.  Produsele care nu au cutia originala nu se pot returna.
Va rugam ca inainte de a returna un produs sa ne contactati direct la adressa de email: office(@)fujiiryoki.ro sau pe numarul de telefon de pe site.

Formular de Retur